ماه مهر، بهار تعلیم و تربیت و سرآغاز رویش و طراوت در بوستان علم، ادب و معرفت را خدمت جامعه علمی کشور تبریک عرض می نماییم و امیدواریم سال تحصیلی جدید سالی توأم با رشد و بالندگی در تمامی عرصه های علمی و فرهنگی باشد.

شنبه، 8 اردیبهشت 1403

ثبت نام مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد پیوسته سال تحصیلی: 1403-1402 (ویژه طلاب حضوری)

ثبت نام مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد پیوسته سال تحصیلی: 1403-1402 (ویژه طلاب حضوری)

✍🏻 سخنی با طلاب گرامی (ویژه طلاب حضوری مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد پیوسته):

با عرض سلام و ادب و احترام؛

ضمن خوش آمدگویی و خیر مقدم و آرزوی موفقیت برای شما طلاب عزیز.

به استحضار می رساند جهت دسترسی سریع و آسان به سامانه ثبت نام، بخش ثبت نام اینترنتی در سایت معهد عالی فعال گردید تا طلاب گرامی با طیب خاطر و بدون هیچگونه دغدغه ای ثبت نام خود را در یکی از رشته های تحصیلی مورد نظر مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد پیوسته انجام داده و با سعی و تلاش و همت بلند خود بتوانند به مدارج علمی بالاتر دست یابند.

لازم است طلاب عزیز، ضمن مطالعه دقیق شرایط مندرج در اطلاعیه پذیرش، به سایت معهد عالی علوم اسلامی اهل سنت و جماعت جنوب ایران به نشانی: www.Hiis.ir مراجعه نموده و ثبت نام خود را با تکمیل مشخصات خواسته شده طبق فرم انجام دهند.

👈🏼 فرم مشخصات شامل موارد زیر است:

مشخصات فردی:

نام:                                                                 نام خانوادگی:                                                              نام پدر:

جنسیت:                                                          کد ملی:                                                                      تاریخ تولد:

وضعیت نظام وظیفه:

پایان خدمت                           معافیت دائم                               معافیت تحصیلی حوزه                             معافیت تحصیلی دانشگاه

آدرس و تماس:

استان:                                                             شهرستان:                                                                  شهر/ روستا:

تلفن ثابت:                                                       موبایل:                                                                      ایمیل:

سطح تحصیلات دینی:

منهج تحصیلات دینی:                                               محل تحصیل سال آخر:                                   معدل سال آخر تحصیل:         

سطح تحصیلات دولتی:           

آخرین مدرک تحصیلی دولتی:                                     نام مدرسه / دانشگاه:                                     معدل:

انتخاب رشته تحصیلی:

جدول انتخاب رشته ویژه آقایان                                 جدول انتخاب رشته ویژه بانوان

توجه داشته باشید که با زدن تیک قسمت صحت اطلاعات و فشردن کلید ثبت اطلاعات مراحل ثبت نام خاتمه می یابد و در نهایت سامانه با تخصیص کد رهگیری به هر کدام از ثبت نام کنندگان و همچنین ارسال پیامک به شماره همراه داوطلب، موفقیت آنها را در مراحل ثبت نام تایید می نماید.

👈🏼 در اینجا لازم است توجه طلاب را به نکات مهمی جلب نمایم:

1- در پایان فرایند ثبت نام، برگ گزارش که حاوی تمام مشخصات شماست را چاپ نموده و نزد خود نگه دارید.

2- دقت داشته باشید که حتما بعد از اتمام ثبت نام یک پیامک از سر شماره: 9830004505003337 حاوی پیام موفقیت در ثبت نام همراه با تخصیص کد رهگیری برای شما ارسال می گردد، در غیر این صورت، ثبت نام شما کامل نیست.

3- بعد از ثبت نام اینترنتی می بایست با مراجعه حضوری به قسم مورد نظر، مدارک خود را طبق برنامه زمان بندی شده تحویل دهید.

4- طلاب ورودی جدید باید با مراجعه به قسم مورد نظر (طبق رشته انتخابی) در بازه زمانی تعیین شده جهت شرکت در مصاحبه علمی حضور یابند.

5- جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون مسائل آموزشی و منهجی می توانید از طریق واتساپ یا تماس تلفنی با شماره: 09171990190 (شیخ ابراهیم استائی- معاون آموزشی معهد) ارتباط برقرار کنید.

6- در صورت بروز هرگونه مشكل در روند ثبت نام می توانید از طریق واتساپ یا تماس تلفنی با شماره: 09177624493 (شیخ علی رحیمی زاده معاون اداری و مالی معهد) ارتباط برقرار کنید.

در پایان جا دارد از تمام کسانی که ما را در ساماندهی امور اداری یاری نمودند تشکر و قدردانی داشته باشم و از خداوند منان برای همگان آرزوی توفیق و بهروزی دارم.

وفق الله الجمیع لما فیه رضاه

علی رحیمی زاده - معاون اداری و مالی معهد

1402/05/01

مهلت ثبت نام اینترنتی به پایان رسید.