ماه مهر، بهار تعلیم و تربیت و سرآغاز رویش و طراوت در بوستان علم، ادب و معرفت را خدمت جامعه علمی کشور تبریک عرض می نماییم و امیدواریم سال تحصیلی جدید سالی توأم با رشد و بالندگی در تمامی عرصه های علمی و فرهنگی باشد.

جمعه، 27 مهر 1403

ثبت نام مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد پیوسته سال تحصیلی: 1404-1403 (ویژه طلاب حضوری)

1403/4/31
ثبت نام مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد پیوسته سال تحصیلی: 1404-1403 (ویژه طلاب حضوری)

✍🏻 سخنی با طلاب گرامی (ویژه طلاب حضوری مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد پیوسته):

با عرض سلام و ادب و احترام؛

ضمن خوش آمدگویی و خیر مقدم و آرزوی موفقیت برای شما طلاب عزیز.

به استحضار می رساند جهت دسترسی سریع و آسان به سامانه ثبت نام، بخش ثبت نام اینترنتی در سایت معهد عالی فعال گردید تا طلاب گرامی با طیب خاطر و بدون هیچگونه دغدغه ای ثبت نام خود را در یکی از رشته های تحصیلی مورد نظر مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد پیوسته انجام داده و با سعی و تلاش و همت بلند خود بتوانند به مدارج علمی بالاتر دست یابند.

لازم است طلاب عزیز، ضمن مطالعه دقیق شرایط مندرج در اطلاعیه پذیرش، به سایت معهد عالی علوم اسلامی اهل سنت و جماعت جنوب ایران به نشانی: www.Hiis.ir مراجعه نموده و ثبت نام خود را با تکمیل مشخصات خواسته شده طبق فرم انجام دهند.

👈🏼 فرم مشخصات شامل موارد زیر است:

مشخصات فردی:

نام:                                                                 نام خانوادگی:                                                              نام پدر:

جنسیت:                                                          کد ملی:                                                                      تاریخ تولد:

وضعیت نظام وظیفه:

پایان خدمت                           معافیت دائم                               معافیت تحصیلی حوزه                             معافیت تحصیلی دانشگاه

آدرس و تماس:

استان:                                                             شهرستان:                                                                  شهر/ روستا:

تلفن ثابت:                                                       موبایل:                                                                      ایمیل:

سطح تحصیلات دینی:

منهج تحصیلات دینی:                                               محل تحصیل سال آخر:                                   معدل سال آخر تحصیل:         

سطح تحصیلات دولتی:           

آخرین مدرک تحصیلی دولتی:                                     نام مدرسه / دانشگاه:                                     معدل:

انتخاب رشته تحصیلی:

جدول انتخاب رشته ویژه آقایان                                 جدول انتخاب رشته ویژه بانوان

توجه داشته باشید که با زدن تیک قسمت صحت اطلاعات و فشردن کلید ثبت اطلاعات مراحل ثبت نام خاتمه می یابد و در نهایت سامانه با تخصیص کد رهگیری به هر کدام از ثبت نام کنندگان و همچنین ارسال پیامک به شماره همراه داوطلب، موفقیت آنها را در مراحل ثبت نام تایید می نماید.

👈🏼 در اینجا لازم است توجه طلاب را به چند نکته جلب نمایم:

1- در پایان فرایند ثبت نام، برگ گزارش که حاوی تمام مشخصات شماست را چاپ نموده و نزد خود نگه دارید.

2- دقت داشته باشید که حتما بعد از اتمام مراحل ثبت نام، پیامی مبنی بر موفقیت آمیز بودن ثبت نام همراه با تخصیص کد رهگیری به شما نمایش داده می شود، در غیر این صورت، ثبت نام شما کامل نیست. لازم است در این مرحله کد رهگیری را جهت پیگیری های بعدی نزد خود نگه دارید.

3- بعد از ثبت نام اینترنتی می بایست با مراجعه حضوری به قسم مورد نظر، مدارک خود را طبق برنامه زمان بندی شده تحویل دهید.

4- طلاب ورودی جدید باید با مراجعه به قسم مورد نظر (طبق رشته انتخابی) در بازه زمانی تعیین شده جهت شرکت در مصاحبه علمی حضور یابند.

5- جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون مسائل آموزشی و منهجی می توانید از طریق شماره: 09171671595 (شیخ محمد سروی - معاون آموزشی معهد) ارتباط برقرار کنید.

6- در صورت بروز هرگونه مشكل در روند ثبت نام می توانید از طریق شماره: 09177624493 (شیخ علی رحیمی زاده - معاون اداری و مالی معهد) ارتباط برقرار کنید.

در پایان جا دارد از تمام کسانی که ما را در ساماندهی امور اداری یاری نمودند تشکر و قدردانی داشته باشم و از خداوند منان برای همگان آرزوی توفیق و بهروزی دارم.

وفق الله الجمیع لما فیه رضاه

علی رحیمی زاده - معاون اداری و مالی معهد

1403/05/01

مهلت ثبت نام اینترنتی به اتمام رسید